Ogłoszenie

Świat Shidevane zaprasza!




Mimo ciągle trwających prac nad udoskonalaniem forumowej rzeczywistości, już otwieramy go dla nowych użytkowników, by powoli oswajali się z klimatem gry oraz zapoznawali z realiami stosowanymi w praktyce. Wszystkie sugestie dotyczące pracy naszej lub nawet wyrażenie chęci wspomocy w tworzeniu jest przyjmowane z otwartymi ramionami! Można liczyć na specjalne bonusy fabularne, po rozpoczęciu rozgrywki już na poważnie. Nowoodwiedzających nasze forum zachęcam do obejrzenia dokładniejszego naszej rzeczywistości - graficznie nie stoimy jakoś najlepiej, ale wszystko nadrabiamy świetnie opisaną mechaniką. Radzimy nie się zrażać - pierwsze wrażenie przeważnie bywa mylne


Twórczy, kontaktowi i odpowiedzialni admini nalegają na utworzenie kart postaci, do wyboru z szerokiej listy ras. PBF nasz jest w pełni niezależny, a losy krainy zależą od posunięć wszystkich aktywnych graczy.


W imieniu całej ekipy życzę miłych wrażeń podczas wędrówki po uniwersum wymyślonego kontynentu!


Shidevane na Facebook'u! Polub nas już teraz!


#1 2011-12-26 22:43:35

Verata

walking disaster

Zarejestrowany: 2011-12-15
Posty: 158
Punktów :   
Rasa: Demon
Wiek postaci: 378

Nekromanci - charakterystyka rasy

Nekromanta, stwór powszechnie kojarzony z magiem przywołującym zmarłych do życia. Po części racja, no ale jak to z nimi naprawdę jest do końca - ta część wytłumaczy



1. Historia rasy Nekromanckiej

Pierwszy Nekromanta pojawił się na obszarach Shidevane w roku 1795. Swoją działalność rozpoczął poprzez nauczanie zainteresowanych ludzi trudnej sztuki nekromanckiej. Uczniowie łapczywie pochłaniali wiedzę, chcąc bronić się przed atakującą plagą nieznanych, krwiożerczych bestii. Spora część nauczyła się zaawansowanych zaklęć z tego zakresu i pokazywała swe umiejętności podczas napadów stworzeń na wioski. Podejście to było dość samolubne, przez co większa część popisywaczy skończyła jako wyżerka dla bestii. Widząc postęp sytuacji, Pierwszy postanowił wraz z zaufaną grupką wyruszyć w swoje strony, by potajemnie utworzyć własne krainy. Mieszkańcy wioski byli przerażeni tym faktem, jak i gwałtownie zmniejszającą się liczbą obrońców, którzy po krótkim czasie zostali zabici.
W tym samym czasie Pierwszy udoskonalał formułki zaklęć, a zwolennicy zajęli się rozwojem osiedlonych terenów. Ostatecznie zaowocowało to sztucznym powstaniem Wysp Południowych, na których jest aktualna siedziba Nekromantów. Prócz nich, nikt dokładnie nie wie, gdzie się one dokładnie znajdują. Za pomocą specjalnego zaklęcia Wyspy są ukrywane przed oczami tubylców. Niewielu miało zaszczyt zobaczyć owe tereny. Ci, którzy mieli okazję zostali natychmiast werbowani pod pretekstem posiadania daru, dzięki któremu opanują trudne zaklęcia. Dzięki temu ich gromada stopniowo zwiększała się, a samo znaczenie Nekromantów stawało się większe. Pierwszy został przywódcą i podzielił lud na dwie gromady - Xedrenate oraz Oertaq. Ludzie z Xedrenate specjalizowali się w zaklęciach wymagających wykorzystania duchów, natomiast Oertaq bardziej woleli wykorzystywać ciała zmarłych. Mimo różnic, nie mieli ze sobą żadnych sprzeczek. Wiedzieli, że oddzielnie nie dadzą rady czegokolwiek zdziałać, więc zaczęli ze sobą współpracować.
Pewnego dnia, osobnik nieznanego imienia wyruszył pozwiedzać obce, ludzkie miasto. Trafił w idealny moment, gdyż rządne krwi demony rozpoczęły samodzielne grabieże. Chcąc pomóc nieszczęśnikom użył przeciwko bestiom swej magii. Jednakże nie zdziałał wiele, ponieważ różnica sił była wielka. Przeciwnik z łatwością złamał jego zaklęcie, a sam obezwładnił Nekromantę. Spowodował jego utratę przytomności. Po pewnym czasie demony zniknęły do Nadświatu, a lekarze zajęli się Nekromantą. Ten uznał za stosowne przekazać te informacje Pierwszemu, który z tego skorzystał. Ich magia wciąż się rozwijała, więc przejęcie wiedzy demonów na temat ich pieczęci byłoby wielce korzystne dla rozwoju rasy. Od tamtego momentu trwają próby przejęcia jakichkolwiek informacji na temat magii demonicznej, na razie wszystkie ukończone z niepowodzeniem. W międzyczasie Pierwszy zginął z ręki jednego z najbardziej zaufanych ludzi. Ten wypierał się i całą winę za śmierć Pierwszego władcy zwalił na rasę demoniczną. Większość mu uwierzyła, jednak nie mieli do niego zaufania. Winowajca mógł odetchnąć z ulgą, jednak nie nacieszył się tym długo. Po trzech dniach został zabity przez jednego z demonów. Wtedy to Nekromanci poprzysięgli sobie ścisłą współpracę w celu pokonania wrogiej rasy i przejęcia ich wiadomości.

2. Charakterystyka
Nekromanta to zazwyczaj osoba chłodna, jednakże kontaktowa. Uwielbia nawiązywać nowe znajomości i być w towarzystwie innych, podobnych sobie. Nie przepada za pracą samotną, jednakże zdarzają się też wyjątki od reguły. Wyglądem nie różnią się niczym od człowieka. Są to jedynie ludzie ze zwiększoną siłą energii i umiejętnością panowania nad stworzeniami martwymi.

3. Społeczność oraz uzyskiwanie statusu Nekromanty
Nekromanci to z reguły rasa bardzo komunikatywna. Żyją ze sobą w zgodzie, naprawdę okazjonalnie zdarzają się między nimi sprzeczki. Gromady nie rywalizują ze sobą, wręcz pragną ulepszania swojej współpracy.
Przedstawicielem tej rasy może zostać dowolny człowiek, którego poziom energii wynosi minimum 75. Wtedy to musi zgłosić się do osoby doświadczonej w technikach Nekromantycznych i pobierać nauki dotyczące tej rasy oraz ich magii. Oczywistym jest, że nie każdy może zostać Nekromantą. Zmiana rasy musi być przedyskutowana z nauczycielem oraz opiekunem rasy. Wraz z pozytywnym wynikiem zmiany rasy dodawane są punkty energii, by możliwe było korzystanie z zaklęć poziomu podstawowego.

4. Sojusznicy i wrogowie
Głównym wrogiem rasy Nekromantów są Demony. Konflikt wynikł z chęci przejęcia ich wiadomości na temat magii demonicznej oraz chęci zgładzenia ich nieczystej egzystencji z tego świata.
Magowie śmierci uwielbiają ludzi. Bardzo chętnie się z nimi spoufalają. Mają też całkiem dobre kontakty z niektórymi wiedźmami.

5. Klany
Do klanów Nekromanckich jest się przydzielanym automatycznie, w zależności od zakresu wyższych umiejętności w konkretnej magii. Dla przypomnienia krótka charakterystyka istniejących klanów.
Xedrenate - gromada specjalizująca się w zaklęciach wywołujących duchy. W tym zakresie mają większe umiejętności.
Oertaq - członkowie specjalizują się w panowaniu nad materialnymi szczątkami zmarłych

Mam nadzieję, że większość się wyjaśniła i jasne wszystko jest. Dziękuję i miłej rozgrywki życzę!


http://img854.imageshack.us/img854/9131/verhosyg.png

Verata 'Vemo Akira' Nociereze - dowódca Nadświatu oraz przywódca Akira govereto; demon


stan zdrowia: bez zastrzeżeń
wygląd: Verata jest wysokim mężczyzną o czarnych włosach i srebrnych oczach. Na spodzie ręki posiada tatuaż. Zazwyczaj ubrany jest w czarny T-shirt przypominający koszulę, a na szyi ma luźno zawieszony, czerwono-krwisty krawat. Do kompletu nosi też czarne spodnie jeansowe.
ilość energii dostępnej: 900e
Baste Rewo: pełne 1000/1000

Offline

 
PBF - Toplista gier PBF
BEST PBF - najlepsze polskie pbf rpgI love PBFHalo PBF~**~The Best Of PBF - Play By Forum Toplista

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plbusy Stuttgart psychoterapia Piła przedszkole Piła